V Budynki
 Stocznie Opis: Nie można sobie wyobrazić silnej floty bez tego budynku. Tutaj woduje się dumę floty okręt wojenny jak i szare transportowce. Nie wszystkie państwa posiadają stocznie ale warto tutaj wspomnieć o możliwości zlecenia budowy swojej floty innemu klanowi. Z stoczni dostajemy również dochód z handlu: 5.000 F Koszty: 10.000 F, 500 żywności
 Rynek Opis: Wpływają one na dochody z handlu. Każda rynek dodaje 10.000 F z handlu Koszty: 15.000 F, 1000 żywności
Spichlerz Opis: Spichlerz to miejsce do przechowywania żywności. Wieśniacy składają tam swoje zapasy.
Zagroda Opis: W zagrodach wieśniacy zajmują się produkcją jedzenia. Każda zagroda dostarcza 500 żywności
Koszary, stajnie, warsztat maszyn oblężniczych: Opis: W koszarach szkoli się piechotę, w stajniach konnicę natomiast w warsztacie maszyn sporządza się tarany i katapulty. Koszty: Koszary - 2.000 F , 300 żywności Stajnie - 4.000 F , 600 żywności Warsztat maszyn oblężniczych - 7.000 F, 900 żywności
 Opis: Przeznaczony do obrony miast. Skutecznie powstrzymuje ataki nieprzyjacielskiej piechoty i konnicy. Budowla budowana jako obrona miast . Daje Dobrą przewagę w obronie ( co najmniej 2 krotną ). Koszty: Koszty: 30 000 F, 1000 żywności
|
VI Armia

"Armia to podstawa każdego z klanu bez niej nie zdziałamy nic"
Jednorazowo rekrutujemy jeden oddział składający się z 30 ludzi.
Samuraje Yari Opis: Samuraje Yari to podstawowa jednostka piechoty. Posiadają długą włócznię i średniej jakości zbroję. Najlepiej walczą w zwarciu i defensywie, wyglądając wtedy jak jeż. Potrafią oprzeć się jeździe. Koszt: 200 F, 200 Żywności |Utrzymanie: 100 F, 100 Żywności
Yari Ashigaru Opis: Najtańsza jednostka w grze, wyposażona w długie włócznie i bardzo słaby pancerz. Wywodzą się spośród chłopstwa i są niewykształceni. Bardzo chętnie uciekają z pola bitwy. Nie opłaca się ich kupować, chyba że na nic innego nas nie stać. Skuteczni przeciwko jeździe. Koszt: 100 F, 100 Żywności |Utrzymanie: 50 F, 50 Żywności
Naginata Opis: Formacja typowo defensywna. Posiadają bardzo ciężką zbroję oraz broń drzewcową, przypominającą kosy. Są powolne, dlatego w ataku mało efektywne. Dużo lepiej idzie im w obronie i powstrzymywaniu szturmów wroga. Koszt: 400 F, 400 Żywności |Utrzymanie: 200 F, 200 Żywności
Samuraje No-Dachi Opis: Są to samuraje, wyposażeni w wielki, dwuręczny miecz. Idealnie nadają się do przełamywania barykad wroga (zmuszając go do ucieczki), silni są w ataku. Koszt: 500 F, 500 Żywności |Utrzymanie: 250 F, 250 Żywności
Kensai Opis: Są to świetni wojownicy. Sami są w stanie powyrzynać całe oddziały wroga. Bardzo ciężko go zabić, ale jest drogi. Koszt: 1000 F, 1000 Żywności |Utrzymanie 500 F, 500 Żywności
Ninja Opis: Jest to elitarna jednostka, która potrafi dobrze się ukrywać, i jeszcze lepiej walczyć. Idealne do zadań specjalnych, np. atakowania generała wroga. Koszt: 1200 F, 1200 Żywności |Utrzymanie: 600 F, 600 Żywności
Samurajscy łucznicy Opis: Jedyna piechota łucznicza, która wspomaga piechotę. W razie potrzeby posiadają również lekkie miecze, którymi mogą walczyć wręcz w razie szarży wroga lub wyczerpania amunicji. Koszt: 300 F, 300 Żywności |Utrzymanie: 150 F, 150 Żywności
Kawaleria Yari Opis: Podstawowa jednostka jazdy w grze. Ich bronią jest długa włócznia, można powiedzieć że to Samuraje Yari na koniach. Nadają się do szybkich akcji przeciwko łucznikom wroga. Słabsze przeciwko Samurajom Yari i Ashigaru. Koszt: 500 F, 500 Żywności |Utrzymanie: 250 F, 250 Żywności
Konni łucznicy Opis: Wyposażeni są zarówno w łuki, jak i miecze. Do tego są szybcy i wytrzymali. Nadają się najbardziej do rozpraszania piechoty, których mogą bezlitośnie atakować z bezpiecznej odległości. Koszt: 500 F, 500 Żywności |Utrzymanie: 250 F, 250 Żywności
Kawaleria Naginata Opis: Ciężka kawaleria wyposażona w długą broń oraz średni pancerz. Idealna jednostka do oblężeń i przełamywania zaciekłych barykad wroga. Koszt: 600 F, 600 Żywności |Utrzymanie: 300 F, 300 Żywności
Taran Opis: Podatny na ostał łuczników, skutecznie niszczy wrogie umocnienia. Koszt: 110 F, 110 Żywności |Utrzymanie: 55 F, 55 Żywności
Katapulta Opis: Skutecznie miota podpalonymi pociskami wywołując rozproszenie wśród wrogich oddziałów, potrafi niszczyć budynki i mury na odległość. Koszt: 110 F, 110 Żywności |Utrzymanie: 55 F, 55 Żywności
Dwurzędowce Koszt: 600 F, 600 Żywności |Utrzymanie: 300 F, 300 Żywności
Trójrzędowce Koszt: 1000 F, 1000 Żywności |Utrzymanie 500 F, 500 Żywności
|
VII Objaśnienia
F - to waluta którą płacimy w grze.
Jak pisać posty?
Bardzo ważnym elementem gry jest zachowanie poprawnej pisowni postów, tak aby można było rozróżnić treści, które odnoszą się do gry i te które się do niej nie odnoszą. W czasie rozgrywki często musimy wcielać się we władców, dyplomatów, wojskowych - ważnych osób w naszym klanie - wypowiedzi kierujemy w imieniu tych osób.
Treść poza grą
Treść, która odnosi się poza grą oznaczamy znacznikami //.
Przykład:
//Ilość Twoich wojsk nie zgadzają się z danymi, które masz na Forum Prywatnym!
Jak z rekrutować wojsko lub wybudować budynek ?
Piszemy to w wątku który miałeś założyć: Działania , czekamy na dzień kiedy twoje państwo będzie zaktualizowane przez Administratora lub Moderatora (poniedziałek, środa, sobota) - w tedy wasze działania zostaną zatwierdzone i dodane do twojej struktury. Jak wypowiedzieć wojnę klanu ?
Odnajdujemy dział Wojny i konflikty - znajdziemy tam wzór według którego możesz wypowiedzieć wojnę. Oczywiście możesz zaatakować bez takiej zapowiedzi ale postąpisz nie honorowo i nie godnie samuraja. Jeżeli chcesz podążyć tą ścieżką to napisz do Administratora o twoich planach wojennych.
Co się stanie gdy zabraknie mi pieniędzy lub żywności ?
Połowa twoich wojsk zdezerteruje przy następnej aktualizacji i wypowie ci wojnę lub zechcą się przyłączyć do innego klanu.
Jak mogę zawrzeć z kimś sojusz ?
Odnajdź dział dyplomacja i tam napisz stosowny temat.
|